Thursday, 16 August 2012

::: 7 ::: SALAM AIDILFITRI 2012 :::

Ampun dan maaf andainya diri ini…
Terkasar bahasa dalam bicara    
Tersilap bicara semasa bersama
 Termarah yang tak kena tempatnya   
Tertanya tak tentu hala..
 Tersasul yang tak sengaja   
 Terpukul kat mana-mana   
 Terpekik kuat di telinga
Terhantuk terketuk di kepala   
Terpinjam terambil harta & benda   
Termoody tak semena-mena   
Terumpat bila ada cerita,
Teremail benda yang tak sepatutnya korang terima
 Termacam-macam yang kena-mengena.­.  
Di hari yang mulia sepuluh jari ku hulurkan semua,   
Memohon kemaafan atas segala dosa yang ada
 Kerana diri ini masih bernama manusia
Pastinya tak lepas membuat dosa
Semoga dimaafkan,   

Salam Aidil Fitri
Maaf Zahir & Batin

 
*Nota Gediks*
Raya tahun ni xmau bg angpau..tapi nak bagi kad kawen !! (^_^)

2 comments:

  1. selamat hari raya maaf zahir batin biey!! raya dtg rumah tau! :)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah my dear...
    owhhh!! aku masih tidak percaya besfren aku ni dah kawen!!! hahahahha

    ReplyDelete