Tuesday 31 July 2012

::: 1 ::: B.A.R.U.N.E.W :::

ASSALAMUALAIKUM......
Salam 1Malaysia!! Janji ditepati!! choiiii..hahahahahha.sejak bila aku patriotik sgt ni?? First Entry plak tu..tup2 mukadimah pasal isu logo n slogan merdeka tahun ni....55 tahun dah beb...kasi la logo n slogan yg memorable sikit..haddoiyaiii....

okay2..stop ckp pasal ni..ada yg sakit hati plak nanti...=)

testing2....mcm nak berucap plak..padahal just tekan2 keyboard je...psstt boss kat sebelah sure dgr aku dok tekan2 keyboard...dlm hati "eh??kes apa budak ni wat..byk sgt ke nak kena taip2??" hahahah..ampun ya Boss..ni la jadinya bila system production up kol 2.30...bygkan?? bertapa busannye aku di kala ini...untunglaaa...tup2 create BLOG kan!! hahaha..keje2 filing mmg bukan keja aku la kan,,so aku dok pantau je la keje2 dorang..sbb filing je la leh dibuat skrg ni + kerja2 investment link..hehehhe

eh..melalut pasal kerja plak,,padahal nak cite apsal tetiba aku terjebak dlm Blog ni?? byk gile xtau ni...

Motif wat Blog?? ==> sumenye Nisa yg suruh!hahahah(munasabah xalasan aku)

sape nisa?? ==> BFF aka kawan Bushuk aku....nak letak link blog dia..tp aku xtau =(

selain dr tu?? ==> leh la share apa2 yg patut nanti...rase lebey dekat kot...yela..biasa diari kita nak simpan sendiri...penat karang ayat2 bombastik..tup2 anai2 gak yg mkn..dgn blog..insyaAllah xdimakan anai2..=)

apapun akan ku belajar dr org2 yg berpengalaman ye...pasal nuffnag la...apa2 ntah,,,nanti aku tanya adik aku je la..fahmi..jgn dia minta upah consultancy udah!!

k la..stop jap...t sambung ngomel lain plak ye...kata mukadimah..mana ada cite lagi kan...

Byeeeee..SALAM 12 RAMADHAN (^__^)

2 comments:

  1. holla... tahniah babe! one step ahead. cewahh! cepat2 belajar letak link then boleh letak link ke blog aku dlm entry ni... :)) good job!

    ReplyDelete
  2. hahahah....akan ku cepat2 belajar ye....zassss...sambil mencapai bantal disisi....huarghhh..ngantokkksss...

    ReplyDelete